Complaint: Glasvezel mee verhuizen

user-201499 on 27 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni heb ik Reggefiber gebeld of ik in mijn nieuwbouwwoning glasvezel kon krijgen, dit was echter geen enkel probleem. De kabel lag namelijk al voor mijn deur.
Ik kpn gebeld met de mededeling dat ik ga verhuizen en dat ij per eind september wil beschikken over glasvezel in mijn nieuwe woning. Afgesproken dat er eind september een monteur langskomt om alles aan te sluiten. Goed geregeld….. Dus niet.
Bel ik enkele dagen geleden op, om te vragen wanneer de monteur komt, blijkt dat ze mijn verhuizing hebben geannuleerd!!!! Nu al 3 keer bijna een uur aan de telefoon gehangen. Maar nog steeds geen oplossing. Ze hebben mij toegezegd terug te bellen, maar die toezegging is al voor de 4e keer niet nagekomen. Ze laten mij gewoon barsten en nu moet ik waarschijnlijk tot febr. 2014 het zonder telefoon, internet en televisie doen.
Hoezo service.

Desired solution:

Eind volgende week aangesloten zijn op glasvezel in mijn nieuwe woning

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of