Complaint: Glasvezel slechte klantenservice

user-208094 on 25 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds ik glazvezel heb laten installeren heb ik meerdere keren moeten bellen met KPN omdat het internet draadloos bijzonder slecht functioneert. Zij zetten telkens de het WIFI kanaal op een andere zender. Daarnaast heb ik een keer gebeld omdat er bij de verrekening van het vorige naar het huidige abonnement 12,50 in het voordeel van KPN berekend was. Nu zie ik tot mijn schrik dat ik vijftien euro betaal voor de diensten *pluspakket en *PCveilig, die zogenaamd de eerste drie maanden gratis waren en waar ik nu ongewenst en ongebruikt voor betaald heb. Bij aanhoren van dit verhaal geeft de telefoniste mij gelijk maar kan er niks aan doen. Ik ben bijzonder ontevreden over KPN glazvezel en heb sinds de installatie op 24-6-2013, in totaal liefst 8 maal gebeld voor een betere ontvangst/slechte verrekening/ongewilde diensten. Dit aantal vind ik bijzonder veel voor een abonnement waarvoor maandelijks liefst 68 euro voor betaald moet worden.

Desired solution:

Ik wil mijn 15 euro terug, ongewild zijn mij diensten door de strot geduwd waarvoor ik de rekening moet betalen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of