Complaint: gratis mail niet niet volledig opgezegd….toch betalen!!

user-166270 on 11 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 2009 (!) heb ik mijn pakket (tv en internet) opgezegd. Ik bleek ook, bij dat pakket, een gratis mailaccount te hebben gekregen. Niemand heeft mij verteld dat ik dat apart van het pakket moest opzeggen. Dit liep dus door, nadat ik mijn pakket had opgezegd. jaren later bedacht KPN dat klantenm voortaan moesten betalen voor de gratis maildiensten. Tot mijn verbazing werd er maandelijks een bedrag afgeschreven. Meerdere malen heb ik tevergeefs getracht dit stop te zetten. In oktober 2012 leek alles te worden geregeld door medewerker Toine Tomassen 9referentienummer 3333825). Hij vertelde me dat de account opgezegd werd en vroeg mijn huidige mailadres zodat hij de eindnota kon opsturen naar mijn huidige adres (ik woon niet meer waar ik in 2009 nog wel woonde, maar daar zou de papieren eindnota wel naartoe gestuurd worden). Wanneer ik de nota ontving zou ik daarmee de kosten kunnen terugvragen volgens de medewerker. Ik heb nooit een eindnota gekregen. Wel ontving ik op 8/3/13 tot mijn verbazing wéér een nota!
Ik vind dit werkelijk schandalig. Ik wil de maildienst opzeggen, maar dit blijkt onmogelijk. Ik heb nooit gekozen voor deze betaalde diensten. Ik heb mijn pakket al 4 jaar geleden opgezegd.
Bellen met KPN is lastig: men zegt dat er geen informatie over mij bekend is. Vreemd, want Toine Tomassen kon mijn gegevens wél vinden.

Desired solution:

Ik wil dat de mailaccount per direct wordt opgezegd. De abonnemenstkosten wil ik retour.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste SJDDijkstra,

Naar aanleiding van uw klacht betreffende een eindnota die u ontvangen heeft op uw nieuwe adres wilde ik het voor u uitzoeken.
Helaas geeft u bij klantgegevens summiere informatie dat het voor mij niet mogelijk is om dit probleem voor u op te lossen.

Daarnaast vind ik het vreemd dat het abonnement op uw oude adres is stopgezet in 2009, maar dat u in 2013 op uw nieuwe adres een factuur ontvangt.
Deze gegevens heeft u nooit aan ons doorgegeven dus het is voor mij niet te verklaren waar die vandaan komt.

Zou u contact met ons kunnen opnemen via een van de volgende kanalen:

twitter.com/kpnwebcare
facebook.com/kpn
kpn.com/forum

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of