Complaint: Helaas slechte WIFI bereik

user-181354 on 30 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het installeren van de experia box in de meterkast van ons appartement( meterkast staat in de hal waar alle meterkasten van de etage staan)door een monteur van de KPN hebben wij helaas geen tot iets Wifi bereik binnens huis.
Volgens de verkoper en de informatie zouden we goed bereik moeten hebben.
Doordat de experia box buiten de woning staat is er geen goed bereik.Voor het plaatsen en aansluiten van de glasvezel hebben we plus minus 65 euro moeten betalen.
Nadat de TV Telefoon en internet geactiveerd was en alles in orde was,(dachten we),en de monteur weer vertrokken,bleek onze I-pad niet goed te werken doordat er slecht WIFI was.
Meerdere malen met de KPN gebeld. Keurig te woord gestaan. maar we komen niet verder. KPN zegt hier niets mee te kunnen doen.Helaas.

Desired solution:

Wij willen graag dat de KPN dit probleem kosteloos komt oplossen.We betalen iedere maand al genoeg.
En omdat we al jaren lang klant zijn van de KPN vinden we dat zij ons wel hierbij kunnen helpen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of