Complaint: Het alles in een pakket is niet aangesloten

user-155548 on 24 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij de kpn een alles in een pakket abonnement afgesloten op d.d. 02-12-2012 met de afspraak dat deze de 09-01-2013 geplaatst zou worden door ee gratis monteur.
Er kwam een ingehuurde monteur van de kpn maar hij kon de aansluiting van de installatie niet correct aansluiten, daarvoor moest een tweede afspraak gemaakt worden.Dus een week later kwam een storingsmonteur van de kpn, maar deze mocht het werk niet uitvoeren omdat het niet zijn opdracht was.Ik moest alweer naar de klanterservices moeten bellen voor en nieuwe afspraak.Ik wil nu geen eindeloos verhaal van maken, maar het feit is dat tot nu toe nog niemand is geweest om de installatie te plaatsen.

Desired solution:

Dat er een monteur komt om het werk wat gedaan moet worden uitvoert,zodat het naar behoren functioneerd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Atzei MS,

Wat vervelend om te lezen dat u langer diende te wachten op een monteur.
Maar gelukkig zie ik in het systeem dat uw internetsignaal inmiddels werkt.
U kunt nu gebruik maken van alle diensten die u bij ons afneemt.

Onze excuses voor het eventuele ongemak wat u heeft ondervonden.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of