Complaint: hi dongel

user-155360 on 23 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik wil graag mijn achternaam op mn afschriften weer alleen op mijn naam hebben en niet met EV erachter met de naam van mijn ex-man
ben inmiddels al 3 jaar bezig en elke keer hoor ik weer andere dingen hoe ik t moet veranderen
zo moest ik een brief schrijven- gedaan geen reactie
een mail sturen – gedaan geen reactie
telefonische gesproken – meerder keren gedaan geen enkele nut gehad
nu gesproken weer telefonisch en dan krijg ik te horen dat ik met mn ex maar naar de winkel moet– ja tuurlijk t is mn ex!!!
dan moet ik maar een uitreksel halen bij de gemeente op mijn kosten en dan maar naar de winkel.
ben toch niet gek ik betaal mn rekeningen via mijn bank op mijn naam dus wat is er nou zo moeilijk om de naam van mijn ex-man achter mijn eigen naam weg te halen??

Desired solution:

dat de naam van mijn ex-man achter mijn naam op de afschriften nu na 3 jaar gescheiden te zijn eraf gehaald wordt
en dat ik niet naar de winkel moet met mn ex of een brief van de gemeente
ook niet dat ik weer een brief of mail moet schrijven
en ook niet dat ik weer moet bellen!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste demelza,

Ik begrijp dat het vervelend is dat u telkens geconfronteerd wordt met de naam van uw ex op de facturen.
Helaas is het niet mogelijk om de gegevens eenzijdig te wijzigen. Dit heeft er mee te maken dat u beiden als contractant gemeld staat en het op deze manier niet mogelijk is om een actie door te voeren waar een van de contractanten het niet mee eens is.
Het wil nog wel eens gebeuren dat wanneer twee partners uit elkaar gaan ze expres aanpassingen doen aan het abonnement om elkaar te benadelen.
Uiteraard zeg ik niet dat dit in uw geval ook zo is, ik wil er alleen mee aangeven dat dit de reden is waarom u samen met uw ex het abonnement dient te wijzigen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of