Complaint: Hoe moeilijk kan het zijn…..

user-17436 on 04 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanwege de verhoging van het abonnementsgeld van Digitenne (30%) deze per 1 juli opgezegd. Omdat wij al internet instap van KPN hebben op 04-06-13 ook interactieve tv aangevraagd per 1 juli. De aanvraag via het internet gedaan. Hiervan ook een bevestiging dat het pakket internet instap met interactieve tv per 1 juli wordt geleverd ontvangen.In de middag van 04 juni gebeld of ik misschien ook bellen er bij wil hebben. Dit wil ik niet. De KPN medewerker zegt dat hij met mijn aanvraag bezig is en dat ik in de middag per mail een bevestiging ontvang. In de middag ontvang ik een bevestiging. Een bevestiging van KPN Compleet op naam van Dhr. Sturkenboom!! Dus niet bestemd voor mij. De klantenservice KPN gebeld. De vrouwelijke KPN medewerkster zegt dat deze fouten weleens voorkomen. Maar op 18 juni ben ik aangesloten. Duidelijk gemaakt dat ik met de aanvraag 1 juli heb aangegeven i.v.m. de opzegging van Digitenne. Ik heb zelfs een bevestiging van KPN per mail hierover ontvangen. Maar de klantenservice KPN zegt dat ze de datum van 18 juni niet kunnen veranderen. Maar dat is mijn probleem toch niet. Ik wil per 1 juli aangesloten worden en niet 18 juni. Omdat de vrouwelijke KPN medewerkster zich niet kan inleven in mijn situatie gezegd dat ik het hele pakket annuleer (dat kan binnen 7 dagen na aanvraag). Ik word weer doorverbonden naar een andere medewerker. Deze noteerd mijn gegevens en zegt dat ik binnen 5 dagen door een collega van hem wordt teruggebeld i.v.m. de annulering. Hij zegt zelfs dat als ik niets hoor, ik zelf maar weer de klantenservice KPN moet bellen. Ze hebben daar zeer veel vertrouwen in hun organisatie!
Hoe moeilijk kan het zijn. Ik vraag via internet bij KPN aan, maar KPN stuurt eerst de verkeerde informatie van een andere klant en dan wijzigen ze zelfs nog de datum van aansluiting.

Desired solution:

Aansluiting van internet en tv. Als KPN dit niet kan leveren hoe ik het aanvraag, dan plaats ik toch maar weer een schotel.Tevens kunnen sommige medewerkers bij het klantenservice KPN nog wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken.

Inmiddels (19-06-2013) is de klacht opgelost. Alles bij KPN opgezegd en gekozen voor een andere provider.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of