Complaint: Hoe word je behandeld bij een opzegging

user-134275 on 15 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn al 6 weken bezig om een product wat wij niet hebben besteld om dat geannuleerd te krijgen.we vroegen om 2 digitenne kastjes en internet.
Wij hebben al jaren 1kastje.
We betalen er wel voor maar we hebben het product niet.
Hoe moeilijk is het om een fout die KPN heeft gemaakt om te annuleren
Dan krijg je de ene mede werker na de andere aan de telefoon ze weten van mekaar niet waar ze mee bezig zijn of je krijgt als antwoord heeft u een dokter nodig Mw.
Dan heb je betaald voor een product moet je nog maar zien dat je je geld terug krijgt is dan het antwoord.
Waar is KPN mee bezig ze drukken je gewoon interactieve tv in je maag
Als ik dit van te voren had geweten dan was ik naar een ander bedrijf gegaan want het enige wat telt bij KPN is geld klantvriendelijk zijn ze niet
.ja als er een een abonnement moet worden afgesloten kan alles .
dat je moet betalen voor verzenden word niet gemeld dus alles bij mekaar vind ik dit waardeloos en meer mensen met mij

Desired solution:

Is er een oplossing van jullie kant of ik tevreden ben nee want als je 6 weken bezig bent 1000 x excuses krijg ...wil ik dat het gemeend is en niet achter mijn rug om word geluld of bedreigt met u pleegt contract breuk dat kost u 500 euro NOGMAALS KPN en zeker heb ik geen dokter nodig
Maar KPN begrijpt niet dat als je 6 weken aan het strijden bent je de moed verliest.
IK HEB DIE FOUT NIET GEMAAKT

All complaints of