Complaint: Hoezo klantvriendelijk?

user-159279 on 08 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is de volgende:
Al 13 (!!!) jaar ontvang ik post/pakketten van KPN tv/mobiel voor de mensen die voor mij in dit huis woonden. Ik heb brieven geretourneerd, gebeld, maar het blijft maar komen…

Vandaag weer eens gebeld. Goh, mevrouw al 13 jaar?! Dat is vervelend. Ik ga een collega bellen om het op te lossen…

Nou mevrouw, we gaan het regelen. U moet een brief sturen…

WAT????? IK moet iets doen. Hoe moeilijk is het om een adres uit het bestand te halen??!!!!

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik NOOIT meer iets ontvang op mijn adres wat van de KPN is en niet op mijn naam staat!!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of