My complaint:
Op mijn telefoonrekening heb ik internet betaald t/m 31 mei 2012. Nu gaat er opeens een bedrag van mijn rekening afgeschreven worden ( over de zelfde periode)- betreffende internet- omdat KPN intern een ander soort facturering wil!
Het teveel betaalde t/m 31/mei/2012 wordt dan 2 maanden later teruggestort.
Desired solution:
Het zou logisch zijn, als u bij de volgende rekening van de telefoon dit bedrag ( internet dus) weglaat en meteen een rekening stuurt ( alleen internet ) apart. Het is altijd al een 2 maanden vooruit facturering geweest, die nu dus dubbel betaald moet worden. ( eigenlijk dus 4 maanden vooruit)!!!
Ik heb hier vandaag over gebeld met PKN. Dit zou niet mogelijk zijn.
Ik wil niet 2 maanden dubbel betalen en dit bedrag 2 maanden later teruggestort krijgen. Dit is met mijn geld spelen.
Indien dit niet wordt opgelosd, zal ik na een jarenlange samenwerking met KPN, deze verbinding moeten verbreken.