Complaint: Internet te traag voor de website van KPN zelf

user-84192 on 04 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tot mijn spijt ben ik al sinds de activatie van mijn abonnement bezig met klagen bij KPN middels telefoon, e-mail en Webcare. Mijn internet snelheid is onacceptabel laag, zelfs zo laag dat de website van kpn niet geladen kan worden (zie screenshot ping kpn.com).

Sinds november 2012 “ontvang” ik diensten van KPN. De diensten zijn helaas nog nooit naar behoren geleverd, zo komt mijn internet verbinding niet op de beoogde 40 Mbit, welke voor mij doorslaggevend is geweest om klant te worden van KPN.

In het begin is een monteur langs geweest welke in de meterkast enkele metingen heeft verricht. Er zouden nog wat metingen verricht moeten worden, hij had echter niet de benodigde materialen bij. Er zou de volgende dag wederom een monteur langs komen om “ruis” op de lijn te komen meten, deze is echter nooit komen opdagen.

Enkele dagen later heb ik gebeld naar KPN met de vraag waarom er geen monteur meer bij ons langs is geweest. KPN stelt daar op de vraag hoe ik er bij kom dat er een monteur langs zou komen? Na de situatie toegelicht te hebben is mij beloofd dat de eerstvolgende zaterdag er een monteur langs zou komen.
Een dag later werd ik gebeld door KPN planning welke mij vertelde dat er geen monteur met de benodigde kennis beschikbaar was en dat er dus geen monteur langs zal komen. Uiteraard heb ik weer gebeld met de klantenservice en zij garandeerde mij dat iedere monteur de benodigde kennis bezig en zij zouden er voor zorgen dat er een monteur langs komt. Tot op heden is er geen monteur geweest.

Op een later moment heb ik middels meerdere kanalen (Telefonie, E-mail en Twitter) laten weten graag onder het contract uit te willen wegens de onbetrouwbare service en de slechte dienstverlening van KPN. Ik heb telefonisch en per e-mail geen terugkoppeling mogen ontvangen. Via Twitter kreeg ik uit het niets het bericht dat mij draadloze verbinding verbeterd is. Het frappante is dat mijn probleem niet gerelateerd is aan een draadloze verbinding aangezien ik gebruik maak van een bekabeld netwerk.

Het vertrouwen in KPN is inmiddels onherstelbaar beschadigd.

Desired solution:

Ontbinding van het contract en een welgemeend excuus voor het geleden ongemak.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of