Complaint: Internetdiensten // ik kom er niet van af..

user-90905 on 14 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al een half jaar probeer ik bij KPN van de internetdiensten af te komen,waarvoor ik mij niet heb aangemeld. Dit lukt steeds niet. Elke maand wordt ik achteraf geconfronteerd met een veel te hoge rekening.Elke maand extra kosten. Via de helpdesk van de KPN kom ik niet verder. Zij adviseren mij naar de site www.payinfo.nl te gaan. Daar je mobiele nummer ingeven en de inlogcode en dan krijg je de abonnementsdiensten te zien, waarvoor je je kunt afmelden. Bij mij geeft de site aan dat er geen diensten zijn. Maar toch betaal ik hiervoor elke maand bijna 40 euro. Volgens mij kan ik beter mijn contract opzeggen.

Desired solution:

Zo snel mogelijk ALLE internetdiensten afmelden, voor de rest ben ik tevreden.

All complaints of