Complaint: Klacht 2 voor KPN

user-149595 on 20 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

8 dagen geleden heb ik een klachtenbrief van 3 kantjes persoonlijk naar KPN gestuurd en een post op dit klachtenforum. Ik ben sinds 1 november bijna dagelijks in gesprek met de klantenservice van KPN, maar heb nog steeds GEEN interactieve televisie. Ik heb 3 en een halve week zonder internet gezeten en zit nu al vanaf 1 november zonder actieve televisie.
Ik heb nog steeds niets van KPN gehoord n.a.v. de persoonlijke klachtenbrief of het bericht op dit forum. Ik ontvang wel facturen, heel bijzonder voor een product wat ik niet ontvang. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Hoe kun je zo verschrikkelijk slordig met klanten omgaan? Volgens mij is prioriteit 1 dat de klant tevreden is. Een klantenservice die 35 telefoontjes van 1 klant ontvangt zou alle spoedmiddelen die er zijn moeten inzetten om dit voortslepende traject op te lossen. Kortom, nog steeds een grote puinhoop bij KPN.

Desired solution:

In ieder geval een reactie op mijn klachten en een oplossing voor mijn probleem.

All complaints of