Complaint: klacht

user-81783 on 23 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

omdat wij zouden gaan verhuizen, heb ik in oktober KPN gebeld met de vraag of er mogelijk is per 2 januari kpn voordeel pakket op ons nieuwe adres aan te sluiten.Ik heb duidelijk verteld dat wij 3 TV hebben .Volgens medewerker van KPN klanten service was dat op onze niuwe postcode mogelijk.Dat was de redendat ik abonnement heb genomen met interactieve tv ,internet plus bellen.Alles geregeld ,dacht ik totdat wij alleen digitene basis ontvanger hadden ontvangen en via e-mail contract van ons nw interactievetv internet plus bellen.Week later ontving ik via e-mail contract voor digitene abonnement waar ik niet om gevraagd heb.die heb ik geanuleerd ,maar blijkbaar als je een abonnement anuleer ,anuleer je ook alles.het is mij toen niet verteld dat interactive tv allen voor de twee tv`s mogelijk is en dat je voor de derde tv digitene ontvanger moet huren.
dus ,wij alles opniew besteld bij kpn,alles netjes geleveerd ,maar opeens krijgen wij een nw telefoon nummer.Ik weer gebeld met KPN met de vraag of er alleen een wijziging gedaan kan worden met name ons oude telefoon nummer.Weer alles door KPN geanuleerd.
poging nummer 3 was alles opnieuw bestellen en dat is ons gelukt.80 euro betaald voor 3 stopkontakten voor de TV ,nw abonnements nummer met pin code gekregen,monteur geregeld.
op 2 january verhuisd naar ons nw adres telefoon aangesloten, internet doet prima maar de TV niet.
Afspraak met monteur was voor de 13 january ,dus voor de zekerheid bellen met kpn met de vraag waarom ik tv niet kan activeren,blijkt dat alles technischgoed geregeld was ,maar niet administratief.De medewerker van KPN verzekerde me dat monteur intern kan bellen en abonnemens nummer met pin code krijgen.
dus wachten op de monteur.Eindelijk is monteur gekomen na 11 dagen zonder TV.hij kwam en hij ging met de mededeling dat ik binnen 2 uur gebeld zou worden wat niet gebeurde.
Dus ik die avond 2 keer naar KPN bellen(de telefoonkosten lopen maar op tot 15 euro voor 6 dagen bellen naar KPN klanten service).Het werd mij beloofd dat ik binnen 2 werkdagen terug gebeld zou worden wat niet gebeurde.Dus ik weer aan de telefoon hangen en ze hadden opeens 5 werkdagen om op te lossen en ik word terug gebeld.Krijg ik van de medewerker gratis o800 nummer samen met mijn std order nummer om te bellen en kijken hoe ver ze zijn.deze week maandag 23-01-2012 weer gebeld blijkt dat order afgehandeld is maar niets gedaan met de mededeling dat opeens op onze postcode interacieve tv voor 2 TV`s niet mogelijk is maar de faktuur is net binnen en het blijkt uit de faktuur dat ook tweded interactieve kastje in rekening is gebracht.Heb aan de medewerker van KPN gevraagd hoe dat dan mogelijk is dat je iets levert en in de rekening breng als dat niet mogelijk is.Het enige antwoord dat ik krijg was dat het 3 maanden gratis is,Maar na 3 manden moet ik het betalen voor het kastje die ik niet kan gebruiken een stekker die ik betaald heb en een TV waar ik niets kan kijken.De melding dat je op twede TV krijg is dat het aantaal stb is overschreden.
Aanstande donderdag zou ik dus teruggebeld worden voor de zoveelste keer door KPN ,eerst afwachten of het daaadwerkelijk gaat gebeuren anders heb ik tegen medewerker gezegd dat ze alles terug kunnen nemen en dat ik naar een andere aanbieder overstap.

Desired solution:

de oplossing is voor mij heel simpel
interactieve tv op alle 2 tv,mijn telefoonkosten voor bellen naar KPN klanten service vergoed krijgen

All complaints of