Complaint: Klacht

user-84074 on 07 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Daar mijn draadloze internet het niet deed, heb ik eerst cotact gezocht met een Computershop in de buurt a € 60 p/u
Zij vertelden mij, dat het wireless netwerk van mijn modem niet meer werkte. Ik hen toen contact gezocht met KPN a € 0,10 p/m , en zij hebben mij een nieuw modum toegezonden. Aansluiten moest vrij makkelijk zijn. Je moest eerst wachten totdat alle lampjes brandden, en dan heb je verbinding. Dus niet. Weer KPN bellen voor minimaal 1/2 uur, en zij konden mij niet helpen. Ik kreeg een nieuw numer te bellen van de service dienst: 0800-0471.
Zei vertelden mij, dat ik eerst met een kabel, het internet moest opstarten, en als dat niet lukt ik een afspraak moest maken. Er werd mij verteld dat als e fout bij KPN ligt, zij voor de kochten zouden opdraaiien. Maar wat blijkt. Je moet alls voorschieten, en hopen dat je het terugkrijgt.

Desired solution:

Dat alle door mij gemaakte kosten, ca € 100, door KP vergoedt wordt

All complaints of