Complaint: Klacht belofte niet nakomen

user-81077 on 20 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In dec. 20011 wilde ik mijn contract intenet + bellen opzeggen omdat ik bij een ander goedkoper kan ik heb gesproken met Jasmijn de groot.
Ik kreeg een aanbod van de KPN dat als ik zou blijven dan een jaar lang 10 euro korting zou krijgen in plaats van 30 euro werd mijn abonnement internet + bellen 20 euro.met ingang van 1 januari 2012.
Toen ik mijn factuur binnen kreeg was er nog niets veranderd. hierover op 7 jan.telefonish contact opgenomen met Somaja. zij zou er acheraan gaan. ik werd mij belooft dat het alsnog verandert zou worden in mijn factuur. Ik zou hierover binnen 8 dagen teruggebeld worden.
Vandaag op 19 jan.nog steeds geen contact gekregen. Dus nu maar weer zelf erachteraan gegaanen weer gebeld ik zit nu inmiddels al een uur en 10 minutten in de wacht. Dit is toch niet normaal zo zal de KPN wel aan zijn geld komen.De partucilier kan er voor opdraaien dit gelach kost mij uiteindelijk al ruim 13 euro aan gesprekskosten van 0,10 eruocent per minuut.
Ik heb nu inmiddels het telefonisch contact verbroken dit word mij te duur en heb nog geen andwaard,hierom heb ik niet gevraagd.Als dit met de eerstvolgende factuut nog niet opgelost is, zal ik meteen mijn abonnement opzeggen dan is de KPN bij mij voor altijd agfgeschreven.En zal ik echt geen reclame meer maken voor de KPN.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik uitendelijk de beloofde korting van 10 euro per maand voor een jaar lang alsnog zal krijgen met de extra gesprekskosten die ik hiervoor heb moeten maken.
Dit vind ik op zijn minst redelijk.

All complaints of