Complaint: klacht betaling

user-142419 on 16 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben en Abonnement op PC Veilig.
Ze hebben mij van KPN dat we dan geen email virusscan en email spamfilter hoeven te hebben. Maar daar betalen we al lang voor.
Dus dat is dan dubbelop en betalen we dat voorniets

Desired solution:

Een creditnota voor de tijd dat we al een abonnement hebben op PC veilig

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nee onze klacht is nog niet helemaal opgelost. Ze snappen het volgens mij niet helemaal goed bij KPN. Ik had doorgegeven dat we de email Spamfilter en de Email virus scan niet meer wilden. Maar ze hebben weer dit is de 2e keer al PC veilig beeindigd. Dit heb ik niet gezegd dit moeten we wel gewoon behouden. Ik word hier toch wel een beetje boos om. Moet ik weer gaan bellen met KPN.Kan ik weer een uur aan telefoon gaan zitten. Ik hoop dat ze het toch snel oplossen. Nu hebben wij geen virusscan. terwijl we er gewoon voor betalen.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - acderijkevanburg reageerde op november 20th, 2012 at 16:22 Nee onze klacht is nog niet helemaal opgelost. Ze snappen het volgens mij niet helemaal goed bij KPN. Ik had doorgegeven dat we de email Spamfilter en de Email virus scan niet meer wilden. Maar ze hebben weer dit is de 2e keer al PC veilig beeindigd. Dit heb ik niet gezegd dit moeten we wel gewoon behouden. Ik word hier toch wel een beetje boos om. Moet ik weer gaan bellen met KPN.Kan ik weer een uur aan telefoon gaan zitten. Ik hoop dat ze het toch snel oplossen. Nu hebben wij geen virusscan. terwijl we er gewoon voor betalen.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste acderijkevanburg,

Ik heb het PC Veilig abonnement voor u beëindigd.
Daarnaast heb ik u €10,00 gecrediteerd voor de gemaakte kosten van PC Veilig.
Het abonnement is namelijk volgens het systeem in gegaan op 14 november 2012.

Ik wil u er wel op wijzen dat het uw eigen verantwoording is om te kijken welke producten u afneemt.
KPN is niet aansprakelijk voor geleverde producten die u achteraf gezien niet wilde gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of