Complaint: Klacht internetafsluiting

user-157016 on 30 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al sinds december bezig met KPN om mijn internetverbinding terug te krijgen. Ik ben tijdelijk afgesloten omdat ik mijn pakket wilde uitbreiden. Door organisatorische fouten is het KPN niet gelukt om mijn verbinding te herstellen. Er zijn al diverse monteurs met de klus bezig en ik heb een vast contact persoon van bij de KPN klantenservice (Kim Slatmann). Mijn klacht wordt iedere keer doorgeschoven naar andere afdelingen maar er komt geen oplossing. KPN heeft al meerdere malen aangeven dat er fouten zijn gemaakt door KPN. Tot overmaat van ramp krijg ik nu ook van mijn werkgever de rekening gepresenteerd voor het teveel gebruik maken van de laptop van het werk (800=). Ik ben radeloos en voel me niet serieus genomen. Ik wilde gebruik maken van KPN en graag nog meer diensten en dit is mijn loon. Ik ben nu al 2 maanden van internet af en andere mensen hebben binnen no-time een aansluiting. Ik had een aansluiting…

Desired solution:

Ik wil internet terug en een goede, reeds toegezegde, compensatievergoeding. Maar zelfs de klantenservice kan mij n iet helpen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of