Complaint: klacht klantbenadering

user-166346 on 11 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wanneer u een product wil verkopen is het niet verstandig de klant ‘dom’ te noemen wanneer die niet wil wat de medewerker wil. Ook is het niet netjes te doen alsof Limburg en Nederland twee aparte landen zijn en dat Limburg achtergebleven is en moeilijk doet wanneerze niet zo snel warmlopen voor glasvezel. Ik heb hem gezegd, dat het juist die houding is die Limburg sceptisch maakt tegenover nieuwtjes vanuit ‘Nederland’.

Desired solution:

een verbetering van de klantvriendelijkheid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste qu6ue1,

Wat erg om te lezen dat u een nare ervaring heeft met een van onze verkopers.
Het is uiteraard uw eigen keuze of u wel of geen Glasvezel wilt. En als u geen belangstelling heeft voor onze producten zullen wij u uiteraard niet dom noemen.
Wij vinden dat Limburg net zo bij Nederland hoort als alle andere provincies, dit is dan ook de reden dat wij in dit gebied gaan investeren in een glasvezel aansluiting.

Ik ga uitzoeken wie deze verkoper is geweest en uw klacht aan hem voorleggen.

Onze oprechte excuses voor deze nare ervaring.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of