Complaint: klacht kpn 3 maanden verder niks opgeschoten

user-179683 on 22 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 3 maanden geleden kpn gebeld voor het wijzigen van mijn zenderpakket. Dit ging heel moeizaam, na veel telefonisch contact en telkens een ander te hebben gesproken en weer me verhaal te doen is mijn pakket nog steeds niet veranderd.
Dit duurt nu al 3 maanden. Ze zeggen dat ik word terug gebeld en dat ze het regelen maar er gebeurd niks en mijn abbonement is nog niet veranderd. Van elke medewerker hoor ik weer een ander verhaal. typisch geval van het kastje naar de muur gestuurd worden. ik krijg te horen dat er een fout in hun systeem zit en ze nu niks kunnen doen, dit lijkt me mijn probleem niet, heb er begrip voor dat ze er even voor nodig hebben in dit geval maar geen 3 maanden. Er heeft nu ook een medewerker deze zaak opzich genomen maar ik krijg hem niet te pakken en hij belt mij ook niet terug. Ik krijg dan voor de zoveelste keer te horen dat ik door die collega word terug gebeld.
Kortom ze beloven dingen en maken afspraken met je maar komen niks na.

Desired solution:

Wanneer mijn abbonement gewisseld is zoals ik dat wil, ze de dingen na komen die mij zijn beloofd en we hebben afgesproken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of