Complaint: Klacht na 20 uur bellen nog niet verholpen

user-69 on 31 August 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben ingegaan op een aanbieding van Kpn twee jaar internet+bellen + een gratis laptop.
In augustus 2008 zou het allemaal in orde worden gemaakt, na 1 maand niks gehoord te hebben ben ik maar gaan bellen.
De aanvraag was niet goed doorgevoerd en het zou allemaal alsnog in orde worden gemaakt. 14 dagen later nog geen brief, weer gaan bellen en toen kreeg ik te horen dat ik niet meer in aanmerking kwam voor de gratis laptop, hierop een klacht ingediend omdat ik me op tijd had aangemeld echter was het de Kpn die het niet meteen doorvoerde.
Na 2 maanden en meer dan 15 uur bellen naar KPN kreeg ik als antwoord: Sorry, wij kunnen u de laptop niet meer aanbieden. U mag kosteloos u contract beeindigen.
Begin Januari 2009 was mijn internet + bellen verbinding weg en heb ik mijn modem terug gestuurd naar KPN. In Februari 2009 ben ik gaan samenwonen en dus verhuisd. In Mei 2009 constanteerde ik dat Kpn geld afschreef van mijn rekening +- 65 euro!!!! Meteen gebeld en de klantenservice gaf aan dat het contract weer actief stond!!! Direct aangegeven dat ik daar niet woonde en niet snapte dat het mogelijk was, maar de medewerkster van de Klantenservice ging er meteen achteraan en zou het direct in orde maken, ik mocht haar naam noteren zodat ik daar altijd op kon terug komen…
Nu 3 maanden later schrijven ze nog steeds geld af en de klantservice blijft maar volhouden dat ik een contract tot 2010 Maart heb!!!!!
En niets kunnen doen.
Ik ben echt echt radeloos, ik woon daar niet, en snap niet hoe dat contract weer ineens actief staat!!
Ik ga toch niet 1 jaar betalen voor iets wat ik niet heb????
En 65 euro is voor mij veel geld, al helemaal al het onterecht is……

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of