Complaint: klacht over bereikbaarheid

user-173192 on 12 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is onmogelijk om in te loggen via Mijn KPN. Dit is nu al meer dan een maand het geval. VErbinding via de opgegeven telefoonnummers 1200 of 0800 0402 of wat dan ook werkt neit . VErbinding wordt verbroken of we verwijzen naar de website waar je niet in kunt komen. Dan maar via de verkoop. Eindelijk, eindelijk krijg je een mens aan de lijn. Goddank.

Facturen worden verstuurd. Dit is toch te gek voor woorden en kost mij handenvol tijd. Alleen al deze morgen meer dan een half uur voordat er enig resultaat was geboekt.

Desired solution:

Oplossen van de storingen aan uw kant.
Een goed werkend telefoon systeem zonder de ellenlange bla bla verhalen en keuze menu's. Geen verbrekingen of verwijzingen naar niet werkende websites.
Last but not least een schadevergoeding voor de tijd die ik hieraan moet besteden.
Mijn accountant moet de facturen hebben om de BTW-aangifte te kunnen verzorgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of