Complaint: klacht over een onbeantwoorde klacht dd.18-10-2011

user-71873 on 02 December 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Per 01-11-2011 heb ik met toestemming van de KPN(hun brief 127689720/HT /SOES) mijn telefoon en internetaansluiting geannuleerd.
Dat ging erg moeizaam,ondanks de overstapservicwe van UPC,mijn nieuwe provider vanaf 01-11-2011.
Hierover heb ik schriftelijk een klacht geschreven naar KPN,dd. 18-10-2011.
Tot op heden heb ik daarop geen antwoord gekregen.
Ik heb daarin m.n. geprotesteerd tegen een te betalen factuur over de periode nov./dec 2011.In die periode heb ik geen enkele bemoeienis meer met KPN.
Op 25 november werd via de automatische incasso door KPN, voor telefonie een bedrag van 97,04 euro afgeschreven volgens afspraak,aldus het bankafschrift.
Ik heb echter geen enkele afspraak met de KPN,behalve dat ik nog altijd tevergeefs zit te wachten op het antwoord van mijn schriftelijke klacht per 18-10-2011.
Hierin heb ik het voorstel gedaan om bij de eindafrekening van de KPN een realistische tgemoetkoming te krijgen van 20 euro i.v.m. de klantonvriendelijke gang van zaken en de tijd en energie dat mij deze slechte gang van zake heeft gekost.
Uiteraard heb ik die incasso zowel schriftelijk als per telefoon ongedaan laten maken

Desired solution:

Ik ga opnieuw een schriftelijke klacht naar de KPN sturen i.v.m.het niet beantwoorden van mijn klacht en het afboeken van een automatische incasso,die ik recent in oktober reeds heb afgezegd,hetgeen ik nu opnieuw schriftelijk zal bevestigen.
Uiteraard heb ik per vandaag 30-11-2011 de incasso terug laten boeken op mijn rekening.
Bij de herformulering die vandaag nog schriftelijk naar KPN zal gaan ga ik voorstellen om de realistische tegemoetkoming te verdubbelen van 20 naar 40 euro hetgeen ik verrekend wil zien met de eindafrekening,die ik na ontvangst van een antwoord wil gaan betalen.

All complaints of