Complaint: Klacht over internet

user-132167 on 05 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik vanaf maandagnacht tot vrijdagmiddag geen internetaansluiting had. KPN gebeld om te vragen of er wel een signaal op ons adres binnen kwam. Ja hoor was het antwoord. Daarna heb ik onze systeem shredder verzocht te komen om het probleem op te lossen. Probleem ligt bij KPN, geen internet. KPN gebeld en deze melding doorgegeven. Volgens KPN komt er wel een signaal bij ons binnen. Dus ik onze leverancier van router en telefooncentrale gebeld en verzocht te komen. Deze is geweest en heeft uiteindelijk gemeten in de meterkast. Er kwam geen signaal binnen. Weer KPN gebeld. Ze zouden een monteur sturen. Deze kwam woensdag. Klopt, geen signaal..ik ga in de centrale kijken zei hij. Uren later kwam de monteur met de mededeling: er is iets kapot in de centrale. Wordt opgelost, vanmiddag heeft u internet. Fijn. Niet dus. De andere dag ook niet. Na heel veel bellen en schelden tegen de dames en heren bij de callcentre kwam op vrijdagmiddag het sein dat we internet hadden. Mijn bedrijf hangt vast aan internet. Wie niet tegenwoordig? Ik heb niets aan offertes kunnen versturen en heb ook geen aanvragen kunnen ontvangen. Alles zit aan een deadline vast, dus ik heb nogal wat verspeeld en vast zijn mijn kosten van de specialisten die ik eerst zelf heb laten komen. Ik stel KPN aansprakelijk voor alle kosten en gemiste communicatiemogelijkheid. Graag ontvang ik binnen 14 dagen uw reactie.

Desired solution:

Ik verwacht een financiële vergoeding.

All complaints of