Complaint: Klacht wijzigen personal sim abonnement

user-175248 on 24 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb onlangs mijn personal sim abonnement gewijzigd, omdat ik mijn ongebruikte beltegoed van ongeveer €148,- eerst wilde opmaken. Nu blijkt dat mijn beltegoed niet meer opgenomen is in het nieuw abonnement. Gebeld met de klantenservice en moet de rek rond 17 mei afwachten en dan weer terugbellen.Ondertussen gaat het bellen met mijn mobiel door en heb ik maar €48,- te bellen voor deze maand tot 17 mei. Dat is te weinig. Ik moet teveel opletten op mijn belgedrag, rekening houden met het tegoed wat in nog heb deze maand en dat terwijl ik er zelf niet voor gekozen heb!!

Desired solution:

Zo snel mogelijk mij beltegoed terug, zodat ik mijn klanten normaal kan bellen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of