Complaint: Klact over factuur

user-90225 on 11 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Hiermee vestig ik uw aandacht op het volgende:
In augustus 2011 heb ik mijn KPN abonnement per 1 sept 2011 opgezet. Van KPN heb ik alle bevestigingbrieven gekregen, maar elke mand schrijft KPN €30 van mijn rekening af. Ik heb meerdere keren met KPN contact gehad en een klachtbrief opgestuurd(e-mail en officiële brief), maar, nog geen antwoord en geen excuses… en het probleem nog niet opgelost, volgens KPN medewerkers het is een systeemfout.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en ik hoop dat u mij snel mogelijk helpen kan.

Met vriendelijke groeten,

A. Musaeljan

Desired solution:

Ik wil graag mijn geld snel mogelijk terug.

All complaints of