My complaint:
Omdat internet snelheid laag was premium abbo genomen. Monteur zou langs komen, kwam niet. Internetsnelheid zou stijgen, steeg niet. Klantenservice beloofde hulp maar gebeurd niets.
Tweede lijn belt op en zegt dat snelheid wel hoger is maar dit is niet zo. Nu blijkt dat ze vermoedelijk verkeerde lijn hebben opgewaardeerd?
Natuurlijk geheel in traditie van telecombedrijven, niets lukt maar de nieuwe hogere rekening innen lukt ineens wel.
23-4
Vandaag ben ik gebeld naar aanleiding van deze klacht. Werd vervelend gesprek wat tot niets anders heeft geleid dan meer frustratie.
Ook weer gebeld om de analoge lijn veranderd te krijgen naar vdsl. Ticket is aangemaakt en ik zal worden gebeld door de afdeling planning.
Desired solution:
Ik wil graag krijgen waarvoor betaald wordt.
Ik zou het op prijs stellen als de klantenservice nakomt wat ze beloofd.
Ik zou het prettig vinden als de eerste en tweede lijn van KPN met elkaar samenwerken.