Complaint: KPN en verhuizen….pfffffffff

user-63470 on 02 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

per 25 oktober ben ik verhuisd.
Daar het abonnement dat ik tot dan toe altijd had niet meer bestond moest ik gedwongen vanwege verhuizing overstappen naar een ander abonnement. De mevrouw aan de telefoon verzekerde mij ervan dat dit voor mij geen nieuwe contractsperiode zou inhouden (van een jaar).
Ook in mailtjes die ik daarna aan KPN heb gestuurd en die ook (deels) beantwoord zijn heb ik hiervan steeds melding gemaakt.
Als ik echter nu wil opzeggen krijg ik de mededeling dat dat nu niet kan omdat ik een nieuw jaarcontract heb. Op uw site staat duidelijk vermeld: Gaat u verhuizen en neemt u uw bestaande abonnementen en diensten mee naar uw nieuwe adres dan wijzigt het contract niet! De nieuwe dienst die ik aangeboden kreeg was niet op mijn verzoek, maar is mij opgelegd door KPN.
Vanmorgen heb ik hierover gebeld, maar de mevrouw aan de telefoon zei me dat ze dit niet kon veranderen. Ik wil graag spoedig ocntact.

Desired solution:

ik wil per direct opzeggen

All complaints of