My complaint:
In verband met een verhuizing hebben wij eind februari KPN Glasvezel, ruim een maand voor de verhuzing, opgezegd. Nog geen week later konden we al niet meer emailen met de adressen van KPN, dus gingen we er vanuit dat de brief verwerkt zou zijn. Vervolgens zijn we nog een keer gebeld door de klantenservice van KPN, waarbij de opzegging per begin april bevestigd werd.
Nu zijn we 3 maanden verder en nog steeds wordt er geld van onze rekening geschreven van KPN. We hebben hierover wederom met de klantenservice gebeld. De betreffende medewerker vertelde ons dat het leek dat het abonnement nog open stond en hij beloofde ons dat we hierover terug gebeld zouden worden. Maar goed, tot op heden niks gehoord.
Dus hebben we een tijdje terug een schriftelijke klacht ingediend bij de KPN. Helaas zitten we, naar aanleiding van deze brief, ook nog steeds op een reactie van KPN te wachten…
Dit moet toch niet mogelijk zijn?! Zeer slechte service vinden wij het bij KPN!
Desired solution:
In ieder geval een reactie van KPN, telefonisch of schriftelijk. Daarbij willen wij met terugwerkende kracht al het teveel betaalde geld terug, incl. de extra kosten die wij hebben door de nalatigheid van KPN.