Complaint: KPN Glasvezel na verhuizing een grote ellende

user-76980 on 25 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin februari 2013 verhuizing doorgegeven welke op de 25e februari ten uitvoer zou worden gebracht. Monteur deed de aansluiting echter Telefoon en Interactieve TV werken niet. Internet en TV werken, maar maken gebruik van een IP adres welke niet aan dit adres toebehoort. Adresgegevens staan nog steeds op oude adres. Na diverse telefoontjes nog steeds geen stap verder. KPN beloofde woensdag 20 maart de boel te laten escaleren zodat er binnen 24 uur een oplossing van het probleem kwam. Vandaag weer contact met KPN. Zij kunnen niet aangeven wanneer en hoe zij het probleem oplossen.

Desired solution:

Een eigen IP adres, klantgegevens op het juiste adres, een goed werkend glasvezel pakket, waaronder vaste telefoon. Een financiële vergoeding voor onvolledigheid van het pakket en de gemaakte kosten voor telefonie via mobiele telefoon, een welgemeend excuses van KPN.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of