Complaint: KPN Helpdesk raad mij aan dan maar over te stappen op Ziggo

user-175344 on 24 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn al tien jaar trouwe klant van KPN. Hebben Televisie, , vaste telefoon en internet van hun en tot vandaag tot volle tevredenheid.
Wat wil het geval nu, dat wij in mei waarschijnlijk gaan verhuizen naar een andere stad. Ik dus KPN gebeld en gevraagd hoe lang het zou gaan duren voordat ik internet over verhuisd en werkend zou hebben, per telefoon zeiden ze 3 weken, en ben ook nog naar de Primafoon zaak hier in de stad geweest en daar zegt men 4 tot 5 weken minstens. Dit duurt mij veel te lang, en verder zou ik als ik het door een monteur zou willen aansluiten ook nog eens de monteur moeten betalen. Met dit alles in hoofd ben ik bij Ziggo gaan kijken, en heb met hun gebeld, Ziggo kan mij binnen tien werkdagen aansluiten, monteur hoef ik niet te betalen, en als klap op de vuurpijl zou ik ook nog eens sneller internet hebben tegen een goedkopere prijs dan dat ik nu heb. Hierop heb ik dus weer de KPN helpdesk gebeld en gevraagd waarom Ziggo mij wel zo snel kon aansluiten en of ze mij als trouwe vaste klant die altijd op tijd betaald niet uit coulance tegemoet konden komen. Hier op kreeg ik dus van de mevrouw aan de telefoon te horen dat ik dan dus maar naar Ziggo moest overstappen. Dit is dan ook iets wat ik direct nog de zelfde dag zal doen zodra ik 3 mei het huurcontract van mijn nieuwe woning ondertekend heb. Mijn klacht is dus om precies te zijn dat ik gewoon schandalig vind dat men een trouwe goede klant niet tegemoet wil komen, en gewoon de armen van de concurent in jaagd en dat ook nog eens op een heel arrogante en vervelende toon van de medewerkster.

Desired solution:

Zou heel tevreden zijn als KPN mij toch sneller zou kunnen aansluiten, en of er geen kosten zouden zijn verbonden aan het inschakelen van een monteur die de boel voor ons zou aansluiten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of