Complaint: KPN incasseert twee maal telefoonkosten

user-122873 on 22 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben ondernemer en in Februari 2012 overgegaan van KPN Zakelijk InternetPlusBellen naar KPN Glasvezel, maar sinds die tijd incasseert KPN twee maal mijn abonnement en telefoongesprekken. Een keer via KPN zakelijk en een keer via KPN Glasvezel.
Ik heb daar een maand geleden over gebeld (dat kon niet eerder omdat ik drie maanden in het buitenland verbleef). Ik stond 25 minuten in de wacht. De medewerker zou een klacht aanmaken. Ik heb daar nooit een bevestiging van gehad. Nu ruim een maand later is er niets gebeurt en wordt alles nog steeds twee keer afgeschreven. Inmiddels is er al ongeveer € 300,- teveel afgeschreven.

Desired solution:

Correctie en het terugstorten van teveel betaalde kosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - De klacht is nog niet opgelost. Want ik heb geen enkele bevestiging van KPN. Sterker nog. KPN is tot nu toe geen enkele afspraak nagekomen. Ik zou teruggebeld worden is niet gebeurt, ik zou een bevestiging krijgen is niet gebeurt.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste extinter01,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of