Complaint: KPN-Internet incasseert geld, maar ik heb helemaal geen abonnement!

user-91385 on 17 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds enige tijd wordt er door de KPN geld van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb bij mijn weten helemaal nooit een KPN internet abonnement gehad. De omschrijving is als volgt:

KN: 000002141292962
1797144
BETREFT FACTUUR D.D. 08-03-2012
INCL. 0,56 BTW
KPN – INTERNET

Ik krijg ook nooit facturen en ik weet niet wat ik hiermee aanmoet. Het bedrag is iedere keer tussen de 3 en 4 euro. De laatste 2 keer heb ik de ING gevraagd het bedrag terug te boeken, maar ze kunnen het niet stopzetten. De KPN heb ik niet benaderd omdat ik niet weet wie ik moet benaderen of hoe?

Desired solution:

Stop de afschrijvingen.
Ik ben ook wel geinteresseerd in hoe het heeft kunnen gebeuren?

All complaints of