Complaint: KPN kan ons niet genoeg internetsnelheid leveren, en wil er nu en ook in de toekomst niets aan doen.

user-167078 on 14 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een kpn instap abonnement. We wonen hier sinds vorig jaar mei en hebben sindsdien nooit meer als 3.5Mbit/s downloadsnelheid gehad. Er zijn al meerdere monteurs langsgeweest die, omdat ze het ook niet wisten, ons maar een nieuwe modem gaven.
Intussen is het er alleen maar op achteruit gegaan en halen we maximaal 2Mbit/s. Nu zijn we vandaag gebeld met de mededeling dat ze niet weten hoe het komt, en er ook niets aan gaan doen om erachter te komen. Ook in de toekomst niet. Met andere woorden: zoek het maar uit, we hebben het geld er niet voor over.

Desired solution:

Ik zou graag willen dat de kpn ons zou leveren waar we voor betalen. Zo niet, lijkt het mij logisch dat wij ook maar een kwart hoeven te betalen (want zelfs een kwart krijgen we niet).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste eelcokoeman,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Ik lees dat u niet tevreden bent over de snelheid. In sommige gevallen is het voor ons onmogelijk om een hoge snelheid te garanderen.
Wanneer u te ver van de centrale woont kunnen we geen hogere snelheden waarborgen.

De monteur heeft u inmiddels op de hoogte gesteld van het feit dat wij geen hogere snelheid bij u kunnen leveren.

Aangezien u aangeeft van mei al een abonnement bij ons te hebben, is het jaarcontract bijna afgelopen en kunt u overstappen.
U heeft niet uw juiste gegevens mee gestuurd waardoor ik op dit moment niks voor u kan betekenen.

Mocht u nog vragen hebben, benadert u ons dan via de volgende kanalen:

www.twitter.com/kpnwebcare
www.facebook.com/kpn
www.kpn.com/forum
0800 0402

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of