My complaint:
Twee weken geleden een glasvezel pakket bij KPN genomen. Ik had al 4 telefoongesprekken nodig voor dat ze door hadden dat alle benodigde kabels al bij mij in huis liggen, dat ze mij enkel nog maar de apparatuur hoefde te sturen. Vorige week maandag ging dat lichtje eindelijk branden bij de medewerker die ik aan de telefoon had. Die beloofde mij het Doe-Het-Zelf pakket op te sturen, ik zou alles dan zelf in kunnen pluggen en dan zou ik direct verbinding hebben met TV en Internet. Vanochtend is het verhaal ineens heel anders. Er MOET eerst een monteur langskomen (om twee stekkertjes in te pluggen??). Bovendien blijkt nu ineens dat de lijn ‘vuil’ is. Die moet opgeschoond worden. En dat doet KPN niet zelf, dus dat kan zomaar ineens weken duren. Tot die tijd geen TV en internet. Nu heb ik ineens mazzel als het 28 augustus allemaal werkt. Belachelijk dat het allemaal zo langzaam en stroef gaat bij KPN! En dat er niemand is die mij kan helpen die proces te versnellen. Ik wil internet 🙁
Desired solution:
Die lijn moet zo snel mogelijk 'schoongemaakt' worden en mijn gekozen pakket moet direct actief worden. Zodat ik binnen nu en een week gewoon van mijn TV en internet gebruik kan maken.