Complaint: KPN komt veelvuldig afspraken niet na

user-166708 on 12 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN glasvezel aangevraagd. Toen Reggefiber de werkzaamheden klaar had kregen we een brief van KPN met daarin de aankondiging dat we een installatiepakket kregen en dat binnen 10 dagen na 20 februari de aansluiting zo werken. Om te beginnen kwam het pakket niet, na veel bellen eindelijk iets gekregen maar niet compleet. Maar zeker net zo erg is dat de glasvezel aansluiting nog niet werkt. KPN geeft de schuld aan Reggefiber en Reggefiber weer aan KPN. Na heel veel heen en weer bellen blijkt dat het probleem echt bij KPN ligt, maar doet er vervolgens niets aan. Bel elke dag, ze beloven elke dag terug te bellen maar de eerste keer moet nog komen dat ze terugbellen.

Desired solution:

Gewoon aansluiten en werkend maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste bartborst3,

Wat vervelend om te lezen dat u geen verbinding heeft met internet op dit moment.

Graag helpen wij mee met het zoeken naar de gewenste oplossing.
Aan de hand van de gegevens die u heeft meegestuurd kan ik geen oplossing aandragen.

Zou u ons kunnen benaderen via de volgende kanalen:

- twitter.com/kpnwebcare
- facebook.com/kpn
- kpn.com/forum

Hier kunnen we met u het gesprek aangaan en zo snel mogelijk het signaal proberen te regelen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of