Complaint: KPN licht de boel op

user-78924 on 09 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik betaal bij KPN voor de snelste internetverbinding welke ik nodig heb voor mijn werk, maar komt met deze verbinding net aan de laagste basissnelheid.
KPN blijft mij keer op keer doorverbinden en afschepen met dat het wel goed komt, het aangepast wordt en vervolgens weer dat het aan mijn draadloze systeem ligt, maar ook aangekoppeld haal ik het bij lange na niet. Toezeggingen worden niet nagekomen, ook al lijkt men vriendelijk en beleefd door te verbinden op mijn kosten, uiteindelijk blijf ik geirriteerd en geillusioneerd achter..met een te traag werkende verbinding. pff…

Desired solution:

Of zoals afgesproken snel internet. Of als KPN niet kan leveren waarvoor ik betaald heb, met terugwerkende kracht abbonement opzeggen, in rekening gebrachte kosten voor telefonie, aboonementskosten volledig restitueren en als klap op de vuurpijl mijn nieuw te maken kosten voor aansluiten nieuwe provider die wel de juiste snelheid kan waarmaken betalen. Hier draai ik nu extra voor op.

All complaints of