Complaint: KPN mobiel internet en telefoon

user-211746 on 12 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vrouw en ik hebben allebei een mobiel abonnement met internet bij KPN, nu is het zo dat mijn vrouw buiten de vakanties de mobile telefoon altijd thuis heeft liggen, gewoonweg omdat wij nooit afzonderlijk ergens heen gaan, en thuis staat altijd alles op WIFI ( dus hebben we niets te doen met KPN als we thuis zijn, nu ging het afgelopen zondag mis, mijn vrouw had een paar Updates gedaan ( wat samen goed was voor 110 MB, mijn vrouw heeft 250 MB in het contract staan, maar buiten onze vakanties gebruikt ze daar eigenlijk niets van, afgelopen zondag avond kreeg ze ineens om het half uur een melding van KPN dat er teveel data gebruikt werd, terwijl er gewoon WIFI was, zelfs kregen we een melding dat er al data af was buiten de bundel, en na mijn telefonische klacht zondag avond gebeurde er niets meer, en er werd toegezegd dat dit opgelost ging worden !. We zouden terug gebeld worden, vanmorgen kreeg ik een telefoontje van de z.g. technische dienst en die mevrouw zei gewoon WIFI… nee dan wordt er gewoon data gebruikt, en daar ben ik het niet mee eens, we worden op al mogelijke manieren opgelicht maar dit slaat werkelijk alles, en ze doen er niets aan.

Desired solution:

Gewoon data terug geven zonder het inrekening te brengen en een schriftelijk excuus van KPN, zo niet gaat dit door tot aan het Europees hof, met alle negatieve reclame die maar denkbaar is. het gaat over het mobiele nummer : 0610593602

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of