Complaint: KPN niet in staat ‘vastgelopen’ bestelling te annuleren

user-80260 on 16 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In november 2010 heb ik een poging gedaan een eigen domeinnaam aan te vragen bij KPN. Wik kreeg toen een domeinnaam toegewezen die begon met www.www. totaal debiel dus. Ik heb in maart 2011 de bestelling geannuleerd. Dit loopt nog steeds, maar ondertussen kan ik niets aanpassen in mijnkpn.com omdat er nog een bestelling loopt. Na herhaaldelijk bellen en tips te hebben gekregen om zelf de verschillende afdelingen van KPN af te bellen om te zeggen waar het fout was (ja heus, ‘zeg maar dat en dat gaat fout’) niets opgelost. Ik durf haast niet over te stappen naar een andere provider uit angst wat KPN allemaal kan verprutsen daaraan…

Desired solution:

Annuleer die bestelling en neem een cursus 'klantenSERVICE'

All complaints of