Complaint: KPN sluit je aan…. NOT!!

user-195 on 31 August 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3 maanden hebben ze nodig om een mobiel nummer vrij te geven aan een andere provider…. 3 #$%#!! maanden!!!! Vervolgens heffen ze de boel op terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd/ verzocht/ gesmeekt/ verlangt heb dit NIET te doen!!!! Ben nu mijn nummer kwijt en mag nu regelmatig achteraan aansluiten bij de klantenservice (wat nou service) om met één of andere vage belofte van herstel te gaan zitten wachten…. wachten…. wachten… KPN laat niets horen, doet in eerste instantie NIET wat ze belooft (overdragen van mijn nummer), in tweede instantie ook niet (herstellen van mijn bereikbaarheid) en ik vrees dat ik vooraan sta wanneer de procedurele bezwaren worden gemeld mbt het overstappen met een “hersteld” nummer (jahaa meneertje dat duurt zeker een maand… eh jahaa dat zijn de regels… enne ik maak de regels toch ok ni….)… mmmm dat is dan het voordeel van de twijfel dat ik deze amateurs maar moet gunnen.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie meer ontvangen, probleem opgelost.

All complaints of