Complaint: KPN smeert 90 jarigen internet en ongeschikt pakket aan

user-55353 on 03 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn schoonouders van 89 en 90 zitten zonder TV en telefoon. Dit doordat een ‘aardige’ verkoper ‘s avonds aan de deur kwam en hun wijs maakte dat internetbellen en interactieve tv een veel betere keus zou zijn dan hun toenmalige abonnement. Mijn schoonvader gaf aan dat er geen computer in huis was, maar dat maakte niets uit volgens de verkoper. Mijn schoonvader is 90 en nagenoeg blind maar de verkoper vond dat het internet erg handig voor hem zou zijn.

Uiteindelijk kon er niets worden aangesloten en doet nu de TV en de (voorheen goed werkende) telefoon het al dagen niet. Ik heb uren aan de telefoon gezeten maar een werkende telefoon kon niet op korte termijn gerealiseerd worden.

Het schrijnende is dat mijn schoonmoeder inmiddels in het ziekenhuis ligt en mijn schoonvader erg hulpbehoevend is. Juist nu is er geen werkende telefoon.

Ik vind het echt beneden alle peil dat de KPN dit oude mensen aan kan doen. Hoe kan iemand met zijn volle verstand een echtpaar van 90 wat amper de afstandbediening van de tv kan bedienen interactieve tv en internet aansmeren, schandalig!

Desired solution:

Zo snel mogelijk zorgen dat er weer een werkende telefoon aansluiting komt en het hele pakket met interactieve tv terugdraaien.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of