Complaint: KPN stort geld niet terug vanwege ‘onder capaciteit’

user-94364 on 03 April 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na eindigen KPN internetdiensten in Feb 2011, blijft KPN maandelijks toch het abonnementsgeld innen. Na diverse meldingen, wordt er nog steeds geprobeerd dit geld af te schrijven. Er volgend rekeningen en aanmaningen.
Het bedrag dan KPN heeft geint na het eindigen van het abonnement loop op tot over de 400 euro. Na diverse malen contact zegt KPN dit heel vervelend te vinden, want ik heb recht op teruggaaf. Maar omdat de crediteuren afdeling het ‘te druk heeft’ en een achterstand moet weg werken, moet ik gewoon wachten op mijn afhandeling.
Ondertussen probeert de KPN nog wel maandelijks het geld te innen van mijn rekeningen, met alle herinneringen en nota’s die erbij horen..

WIE KAN MIJ HELPEN!?

Desired solution:

geen

All complaints of