Complaint: kpn verhuizing

user-33787 on 13 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op maandag gebeld om mijn verhuizing door te geven, was zo geregeld. Toen kreeg ik de mail met de bevestiging maar daar stond de verkeerde datum in (3 weken te vroeg!). direct weer gebeld, maar ze konden het niet aanpassen, moest dinsdag terugbellen. Dat gedaan maar ook op dinsdag konden ze het niet aanpassen, en na even in de wacht te hebben gehangen, zeiden ze me op woensdag terug te bellen om me te laten weten dat het aangepast was. Op woensdag zelf maar gebeld tegen 18.00 uur. Wederom kreeg ik te horen, na een tijdje in de wacht te hebben gehangen, dat het niet aangepast kon worden nu en ik maandag terug moest bellen. Kortom: een simpele verhuizing doorgeven en vervolgens zelf meerdere dagen erachteraan moeten bellen om het geregeld te krijgen omdat zij een foute datum hebben ingevoerd. En ik natuurlijk niet 3 weken zonder tv, internet en bellen wil zitten
update± vandaag een brief ontvangen dat de verhuizing bevestigd is op de 27e en dat ik tot 17 november kan wijzigen!! En dat terwijl ik de 18e terug moet bellen, zeiden ze!
Zit er nu over te denken om alles te annuleren en dan toch maar over te stappen naar een andere leverancier, terwijl ik tevreden was over KPN.

Desired solution:

De datum van verhuizing aanpassen in de juiste datum. En het zou ook prettig zijn wanneer ik er niet meer zelf achteraan hoef te bellen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of