Complaint: laatste aanmaning!

user-158936 on 07 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Ik krijg zojuist onderstaande mail toegestuurd van Intrum Justitia Nederland. Van een openstaande factuur inzake backup-online heb ik nog nooit gehoord. Laat staan de aanmaningen die ik hierover zou hebben ontvangen. Wie herkent dit probleem en wat heeft hij/zij gedaan?

Geachte heer, mevrouw,

U heeft nog een openstaande factuur bij KPN inzake backup-online die waarschijnlijk aan uw aandacht is ontschoten.
Deze factuur is inmiddels 53 dagen over de laatste betaaldatum.

KPN heeft u diverse herinneringen en aanmaningen gestuurt.
Uw factuur is inmiddels door administratieve kosten opgelopen tot EUR 299,78
Om onnodige incassokosten te voorkomen moet uw betaling bij kpn op de rekening zijn voor 10 februari 2013.

Klik hier om direct mijn openstaande rekening (inclusief acceptgiro) bekijken en betalen.

Als kpn uw betaling niet op 10 februari ontvangen heeft zal kpn u regristreren bij BKR te tiel.

Tevens zal de vordering dan officieel overgedragen worden ter incasso.

Alle bijkomende (buiten) gerechtelijke kosten zullen dan voor uw rekening komen.

hoogachtend,

Intrum Justitia Nederland

Intrum Justitia is verhuisd. Ons nieuwe adres is:

Johan de Wittlaan 5
2517 JR Den Haag

Postbus 84041 (klanten)
2508 AA Den Haag

Postbus 84096 (consumenten)
2508 AB Den Haag

Tel: +31 (0) 70 452 6000
Fax: +31 (0) 70 452 8980

–Forwarded Message Attachment–

Desired solution:

Oplossing van mijn klacht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste xjerryx,

Wij vinden het erg vervelend dat u deze e-mail ontvangen heeft.
KPN heeft deze e-mail nooit gestuurd. Ik hoop dat ook dat u de e-mail als nooit verzonden beschouwd.

Mocht je de link in de e-mail toch hebben aan geklikt, dan raad ik u aan om uw computer opnieuw te installeren.
Het bericht bevat niet direct een virus maar kan toch zorgen dat er verschillende malware op uw computer komt te staan.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of