My complaint:
Hallo,
Ik krijg zojuist onderstaande mail toegestuurd van Intrum Justitia Nederland. Van een openstaande factuur inzake backup-online heb ik nog nooit gehoord. Laat staan de aanmaningen die ik hierover zou hebben ontvangen. Wie herkent dit probleem en wat heeft hij/zij gedaan?
Geachte heer, mevrouw,
U heeft nog een openstaande factuur bij KPN inzake backup-online die waarschijnlijk aan uw aandacht is ontschoten.
Deze factuur is inmiddels 53 dagen over de laatste betaaldatum.
KPN heeft u diverse herinneringen en aanmaningen gestuurt.
Uw factuur is inmiddels door administratieve kosten opgelopen tot EUR 299,78
Om onnodige incassokosten te voorkomen moet uw betaling bij kpn op de rekening zijn voor 10 februari 2013.
Klik hier om direct mijn openstaande rekening (inclusief acceptgiro) bekijken en betalen.
Als kpn uw betaling niet op 10 februari ontvangen heeft zal kpn u regristreren bij BKR te tiel.
Tevens zal de vordering dan officieel overgedragen worden ter incasso.
Alle bijkomende (buiten) gerechtelijke kosten zullen dan voor uw rekening komen.
hoogachtend,
Intrum Justitia Nederland
Intrum Justitia is verhuisd. Ons nieuwe adres is:
Johan de Wittlaan 5
2517 JR Den Haag
Postbus 84041 (klanten)
2508 AA Den Haag
Postbus 84096 (consumenten)
2508 AB Den Haag
Tel: +31 (0) 70 452 6000
Fax: +31 (0) 70 452 8980
–Forwarded Message Attachment–
Desired solution:
Oplossing van mijn klacht.