Complaint: langzame internet aansluiting

user-125640 on 04 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hebben internet besteld bij kpn het alles in 1 pakket met internet snelheid van 40 mb.

na levering kwamen we op een snelheid van max 3 mb nba uren aan de telefoon gezeten te hebben en bezoek van de monteur hebben gehad zou het binnen een week opgelost zijn en zouden we zeker de 20 mb moeten halen.

na een week nog geen verandering weer aan de telefoon 2 dagen later zaten we op de 10 mb.

het blijft nu 10 mb terwijl er wel voor 40 mb betaald moet worden

Desired solution:

het verhogen van het internetsnelheid of een juiste bereking voor 10 mb in plaats 40 mb maandbedrag
en een herbereking laatste rekening

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Technisch gezien wordt het maximale uit de lijn gehaald die mogelijk is bij ADSL2+. VDSL is helaas geen optie gezien de afstand woning & wijkcentrale. Wellicht overstap naar Instap pakket zou een optie kunnen zijn.

All complaints of