Complaint: Mailadres kwijt na foutieve afsluiting mailabonnement

user-147271 on 06 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat ik bij KPN-internet mijn ADSL-internetabonnement had opgezegd, kreeg ik een keurige bevestiging. Met de mededelingen dat de oude mailadressen na definitieve opzegging (3 dec 2012) nog 3 maanden gebruikt konden worden.
Tot ik op 4 december geen enkele mail meer ontving via mijn oude mailadres! Ook de aliassen weg. KPN gisteren (5 dec) gebeld: foutje, meneer, we zullen het herstellen, u kunt voor 3,56 per maand uw mailaccount nog blijven gebruiken. Nu blijkt dat niet alle mailadressen terug zijn, o.a. het adres dat mensen gebruiken om reserveringen voor concerten te plaatsen. Schade op korte termijn: 1500 euro en geen contact met klanten via dat adres.

Desired solution:

Ik wil mijn mailalias jeanboule@planet.nl hersteld hebben!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer Zwieten,

Ik heb het e-mailadres voor je hersteld. Vanaf nu kun je weer gebruik maken van je e-mailadres. Excuses voor het ongemak.
Mocht je nog problemen hebben dan kun je ons het beste bereiken via twitter.com/kpnwebcare , facebook.com/kpn of via 0800-0402.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ronald
KPN Webcare

All complaints of