Complaint: mijn nummer opgezegd?

user-636 on 17 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik zat 3 jaar bij debitel. Tot nu toe geen problemen gehad. Sinds het is overgenomen door KPN, is de service zeer slecht. Sim registratie is mislukt. Heb bijna 1 uur aan de lijn gehangen van de klanten service. Werd door verbonden naar afdeling nummer behoud. Ik moest ff wachten vam een medewerker, ik wachtte dus. Om 17.30 uur werd ik opeens doorverbonden naar de centrale lijn. Weer 10 minuten wachten, eindelijk medewerker te pakken gekregen. Hij kon me niet helpen, hij zou me door verbinden met de nummerbehoud afdeling. Maar wat blijkt die afdeling sluit om 17.30 uur. Dus die eikel van een medewerker die met mij bezig was, heeft gewoon de telefoon opgehangen toen het 17.30 uur was.

Nu zit ik zonder telefoon want ze weten niet waar het fout is gegaan. Die nummer gebruikte ik zakelijk, nu kunnen mijn medewerkers en mijn klanten mij niet bereiken. Kan ik KPN hiervoor aansprakelijk stellen.

Message from

15 years ago - Bent u nog steeds klant bij debitel of is uw nummer inmiddels overgegaan naar KPN? Als u over bent gegaan naar KPN dan behoudt u uw debitel simkaart. De melding Registratie simkaart mislukt heeft te maken met de simkaart zelf, u kunt deze ook eerst plaatsen in een ander toestel, als u dezelfde melding krijgt dan is waarschijnlijk uw simkaart defect of niet actief. U kunt ook de kaart even uit het toestel halen en opnieuw plaatsen, door het verschuiven van de simkaart kunt u ook deze melding krijgen. Blijft u de melding houden dan kunt u een nieuwe simkaart aanvragen bij debitel of bij KPN.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is niet meer actief, klacht is afgehandeld.

All complaints of