Complaint: MijnKPN en klantenservice

user-154383 on 20 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kan mijn rekeningen via MijnKPN niet zien. (kon totvoorkort nog wel). Mail aan klantenservice kan alleen indien je daar je mobiele nummer ingeeft. Maar ik heb geen mobiel nummer. Zonder nummer geen bericht, dus heb ik daar maar 06123456789 ingetoetst. Waarop ik een door de helpdeskmedewerker een mailtje ontving dat mijn mobiele nummer niet in het KPN systeem voorkomt en dat daarom mijn vraag niet kan worden beantwoord. Dat is natuurlijk raar, mijn probleem staat helemaal los van een mobiel nummer.

Desired solution:

Dat KPN mijn vraag/probleem beantwoordt/oplost. Ik wil mijn rekeningen in kunnen zien.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of