Complaint: Monteur op twee installatieafspraken niet komen opdagen

user-175114 on 23 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 9 april 2013 zou mijn aansluiting Alles in een Standaardpakket van KPN actief worden. Om 15.00 uur ‘s middags heeft een vriend, die het voor mij installeerde, met KPN gebeld. Samen lukte het niet om te installeren dus adviseerde de medewerker van KPN mij een afspraak te maken met een installatiemonteur. Ik ben hiermee akkoord gegaan en hebben een afspraak gemaakt voor 15 april 2013 tussen 12.00 en 18.00 uur. Op 15 april is niemand komen opdagen. Na 18.00 uur contact opgenomen met KPN; de medewerker van het gesprek op 9 april heeft blijkbaar mijn probleem als installatie-issue als ook storingsissue aangemeld in het systeem waardoor de monteur vertraging kon hebben opgelopen. Afdeling Planning was na 18.00 uur dicht waardoor ik niet meer kon navragen waar de monteur was en of hij überhaupt nog zou komen.
Op 16 april 2013 heb ik gebeld met de klantenservice. Ik heb de situatie uitgelegd met de vraag waar de dag eerder nou de monteur is gebleven. Ik kreeg de melding dat ik zal worden teruggebeld dezelfde dag.
Op 17 april 2013 heb ik nog steeds geen telefoontje ontvangen van KPN dus ik onderneem zelf maar weer actie. De medewerker wat ik nu aan de telefoon heb, vertelt mij dat de medewerker van het gesprek op 9 april geen memo in het systeem heeft geplaatst en dus niet kan inzien wat hij gedaan heeft. Daarnaast zag hij dat er op 15 april helemaal geen afspraak is ingepland en dat om deze reden geen monteur is gekomen. Dit betekent dus dat medewerker 1 (gesprek 9 april) zijn werk niet volledig doet en dat hij mij, de klant, wat heeft wijsgemaakt en heeft gelogen. Deze medewerker heeft mij doorverbonden met afdeling Planning om opnieuw een installatieafspraak te maken. Deze is gepland op 23 april 2013 tussen 12.00 en 18.00 uur.

Vandaag is het 23 april 2013 en het is 18.00 uur. Ik zie het somber in dat de monteur nog komt. Dit is alweer de tweede keer dat de monteur niet komt opdagen zonder enig bericht.

Desired solution:

Ik ben tevreden als alles wordt geïnstalleerd en werkt vóór 26 april 2013. Ook eis ik een reële vergoeding voor de periode dat ik geen verbinding heb gehad. Mocht het product uiteindelijk niet werken, dan eis ik ontbinding van het contract.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of