Complaint: Mutatie problemen i.v.m. opzeg datum oude provider.

user-103576 on 16 May 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

klantnummer:63156284
Heb 10 mei telefonisch VDSL internet aansluiting aangevraagd. Deze zou 30 mei ingaan maar mijn oude provider heeft een maand opzegtermijn. Wilde nog geen 5 min. later deze datum veranderen naar 01-07-2012, dit was niet mogelijk op dat niveau, werd door verbonden met als antwoord dat het de volgende dag pas kon i.v.m. de verwerkingstijd. De volgende dag weer gebeld, door verbonden met weer een ander antwoord dat het helemaal niet kon. IK heb 16-05-2012 de opdracht gegeven de bestelling te annuleren, gevraagd om bevestiging via email en heb deze nooit ontvangen.
Heb gelijk weer gebeld met servicedesk en gevraagd de bestelling wederom te annuleren, krijg als antwoord dat ik binnen een paar dagen schriftelijke bevestiging zou krijgen. Ik heb binnen 7 dagen op gezegd maar het is mijn woord tegen dat van KPN. Dit is mijn manier om een soort bewijs op schrift te zetten, KPN wil alles via de telefoon regelen om onder hun verantwoording uit te komen.
Zij mogen het gesprek opnemen maar als de klant zegt dit ook wil doen wordt hij meteen van de lijn gegooid.
De wil of de motivatie een klant te krijgen of te behouden is er totaal niet, de klant is lastig en over het algemeen bekwamer dan de mensen van het callcenter die heeeel dom een script afratelen.

Desired solution:

Een "Standaard Internet" (VDSL) verbinding op de datum die ik wil. Een servicedesk die gewoon mutaties in kan voeren zonder de klant weg te jagen door incompetent gedrag.
Nu is de procedure:
bestelling plaatsen, mutaties achteraf niet mogelijk, bestelling annuleren, 14 dagen later weer bestellen.
KPN maakt iets simpel zeer ingewikkeld.

All complaints of